Nej men kors i taket!

Josefine har gått och blivit kär!
Har en underbar tjej faktiskt som heter Johanna!
Hon är fin och gör mig glad och står ut med mina allra värsta sidor...
om du läser det här älskling så vill jag att du ska veta att du är underbar och är sjukt glad över att du står kvar vid min sida.. Puss på dig! <3
Min fina tjej till vänster och så som jag ser ut nu mera till höger!

Möhööhöh

Tjatja bloggen! Jag bloggar inte längre.. för de är ansträngande och jag har bättre saker för mig!
Jag är kär och allmänt lycklig och har underbara vänner!
Så kyss mig i arslet och rulla vidare.
CIAO

Fotade samt lekte lite i photoshop.

blev sjukt nöjd med bilden!

Guuuuuud så sööt!! Gee mig den <3

Hahaha, jag döööör! xD

tills jag blir 18!!! <3


File merger | HotBounce

Sjuk...

Vill inte vara sjuk längre!

Josefine Hélène Strömberg

Länge sen jag la upp en bild på mig själv.

Hyfsat ny bild.

Enjoy

Pluttisen blir stor flicka

Min lilla plutt syster blir stor flicka på fredag, hon blir 2 år <3

LoL

Long time ago..

shiiiit jag har absolut ingenting att skriva.
Mår bajs just nu och mitt liv har gått i spilror.
Ska försöka skriva igen när jag mår lite bättre.. och livet är fixat!

Äntligen...

...är det över, det som jag inte orkade prata om förut. Jag har varit i rättegång idag emot en man som utsatte mig för ett övergrepp när jag var 14. Han blev dömd till tvångsvård & skyddstillsyn i två år. Om han inte fullföljer det så får han två månaders fängelse istället.
De känns skönt att det hela äntligen är över, efter ca 3 år. Nu kanske ångesten släpper lite, den kommer alltid vara kvar, men jag kan äntligen få förtränga händelsen och slippa ta upp den någe mer. Känns så otroligt skönt, det är en bra samtidigt en inte så bra dag.
Det har varit otroligt jobbigt och har varit fruktantsvärt nervös. Jag spydde inne på toaletten precis innan jag skulle in i rättssalen, sen spydde jag även efter. Det var antagligen som pappa sa att det var nervositet och spändhet som orsakade illamåendet. Jag mår fortfarande illa och känner mig spyfärdig. Men åhhhh va de e skönt att det är över! Ja, jag repiterar det flera gånger, men ni kan inte förstå hur jag har mått eller kännt och hur skönt det är att allt är över om ni inte har varit i samma sitts själva.

Hela det hära fallet har fått mig till att bli inspererad att varna unga tjejer att träffa folk ifrån nätet, speciellt män. Man vet aldrig och då menar jag aldrig. Tro mig det är inte kul när man väl varit med om något sådant hära, dumt nog så anmälde jag det inte förens ca 1 år efter händelsen och det var ren tur att han var känd hos polisen innan, annars hade de nog lagts ner. Så snälla tjejer, damer, kvinnor, brudar, you name it; Anmäl på en gång om du blivit utsatt för något form av övergrepp. De lönar sig i längden! Okej, det känns jobbigt ett långt tag undertiden, men när det hela väl är över så känner man sig så lättad! Anmäl för dina vänners-, familj-, andra kvinnor- och unga tjejersskull! Så att inte dom bli utsatta för samma sak. Genom att anmäla så är det ett liten bit på vägen mot en säkrare värld för oss tjejer!

Jag har inte mycket mer att säga, men thank god att det äntligen är över!

its a vampire's buisness

haha, mina underbara pojkar! Ni e fan inte kloka! x)

Skööönastey everey!!